Σελίδες

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Είμαστε διαθέσιμοι να υπηρετήσουμε την επικοινωνία, καλόπιστα και εποικοδομητικά.
Επικοινωνήστε μαζί μας:
webmaster@sitesnblogs.com

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

Η Google δίνει στους εκδότες αυτό που δεν έχουν οι Facebook και Apple



Η Google προσφέρει στις εταιρίες ενημέρωσης ένα πολύ πιο ελκυστικό μοντέλο για την ανάρτηση του περιεχομένου τους, καθώς προστατεύει τα έσοδά τους από τις διαδικτυακές διαφημίσεις και τους επιτρέπει να διατηρήσουν τους συνδρομητές τους.
Οι New York Times κινούνται διστακτικά στο Facebook και την Apple, αναρτώντας μόλις 30 δημοσιεύματα την ημέρα στις νέες πλατφόρμες των δύο εταιριών. Τώρα θα ανεβάζουν παραπάνω από τα διπλάσια άρθρα σε μια εναλλακτική πλατφόρμα της Google, που προσφέρει αυτό που δεν παρέχουν οι ανταγωνιστές της: τη δυνατότητα ο κάθε εκδότης να ζητά από τους αναγνώστες του να αγοράζουν ψηφιακές συνδρομές μετά την ανάγνωση 10 δωρεάν θεμάτων το μήνα.
Όπως αναφέρει το Bloomberg, οι εκδότες έχουν σταθεί προσεκτικοί με τις νέες ψηφιακές πλατφόρμες και την ανάρτηση περιεχομένου, στην προσπάθεια να προστατεύσουν τα έσοδα από διαδικτυακές διαφημίσεις και να διατηρήσουν τους συνδρομητές τους. Ωθώντας τους αναγνώστες προς συνδρομές επί πληρωμή, η Google παρέχει στις εταιρίες ενημέρωσης ένα εργαλείο που αναζητούσαν διακαώς και ενδεχομένως θα πιέσει το Facebook και την Apple να ακολουθήσουν.

Διαβάζω στο άρθρο ... www.euro2day.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ | Ημερήσια Πολιτική και Οικονομική Εφημερίδα